Sports Journalism / Nejlevnější knihy
Sports Journalism

Kód: 04214041

Sports Journalism

Autor Raymond Boyle

'Boyle's study is essential reading for all students, teachers and researchers of sports journalism' - Journalism 'A very good, up-to-date and insightful book that addresses an increasingly popular, yet under-researched, area that ... celý popis

1943


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Sports Journalism

Nákupem získáte 194 bodů

Anotace knihy

'Boyle's study is essential reading for all students, teachers and researchers of sports journalism' - Journalism 'A very good, up-to-date and insightful book that addresses an increasingly popular, yet under-researched, area that will be of real interest to students, journalists and researchers alike' - Dr Andy Smith, Chester Centre for Research into Sport and Society, University of Chester 'Very clear and accessible, addressing key and complex issues in a plain and clearcut way' -Professor Alan Tomlinson, University of Brighton, UK Across all media; print, broadcast as well as online, sports journalism has come to occupy an increasingly visible space. This book looks at the institutional, cultural and economic environment and provides an invaluable overview of contemporary sports journalism across all media forms. " Situates sports journalism within the broader historical, economic, technological and cultural contexts " Examines the commercialisation of sport and the impact this is having on sports journalism " Looks at the relationship between PR and journalism " Considers the gendered nature of the industry and the impact of digital technology on professional practice This book offers a unique and up-to-date in-depth analysis of sports journalism and, as such, it will be required reading for all undergraduate journalism and media studies students.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1943

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: