Spatial Price Theory of Imperfect Competition / Nejlevnější knihy
Spatial Price Theory of Imperfect Competition

Kód: 06378866

Spatial Price Theory of Imperfect Competition

Autor Hiroshi Ohta

Economic space is the distance that separates economic agents such as manufacturers and consumers. Distance naturally imposes costs on the economic agents, but it has long been a neglected element in orthodox economic theory, one ... celý popis

1891

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Spatial Price Theory of Imperfect Competition

Nákupem získáte 189 bodů

Anotace knihy

Economic space is the distance that separates economic agents such as manufacturers and consumers. Distance naturally imposes costs on the economic agents, but it has long been a neglected element in orthodox economic theory, one thought to complicate the

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Microeconomics

1891

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: