Societal Entrepreneurship - Positioning, Penetrating, Promoting / Nejlevnější knihy
Societal Entrepreneurship - Positioning, Penetrating, Promoting

Kód: 04844328

Societal Entrepreneurship - Positioning, Penetrating, Promoting

Most social ventures cross the boundaries between the private, the public and the non-profit/voluntary sectors, and this broad involvement of actors and intertwining of sectors makes the label 'societal' entrepreneurship more appr ... celý popis

3455


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Societal Entrepreneurship - Positioning, Penetrating, Promoting

Nákupem získáte 346 bodů

Anotace knihy

Most social ventures cross the boundaries between the private, the public and the non-profit/voluntary sectors, and this broad involvement of actors and intertwining of sectors makes the label 'societal' entrepreneurship more appropriate. Stating the importance of both the local and the broader societal context, the book reports close-up studies from a variety of social ventures. Generic themes include positioning societal entrepreneurship against other images of collective entrepreneurship, critically penetrating its assumptions and practices and proposing ways of promoting societal entrepreneurship more widely.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

3455

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: