Social Media Marketing in Tourism and Hospitality / Nejlevnější knihy
Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

Kód: 14563198

Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

Autor Roberta Minazzi

This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector, highlighting impacts on both the demand and the supply side. It offers a combination of theory and practice, with discussion of re ... celý popis

3907


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

Nákupem získáte 391 bodů

Anotace knihy

This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector, highlighting impacts on both the demand and the supply side. It offers a combination of theory and practice, with discussion of real-life business experiences. The book is divided into three parts, the first of which provides an overview of recent trends in social media and user-generated content, clarifies concepts that are often used in an overlapping way and examines the "digitization of word of mouth" via online networks. The second part analyzes the impacts that social media can have on traveler behavior for each step in the travel process and also on suppliers, highlighting opportunities, threats and strategies. In the third part of the book, future potential trends deriving from the mobile marketing technologies are explored and possible methods for social monitoring by means of key performance indicators are examined. It is considered how engaging customers and prospects by means of social media might increase customer loyalty, foster electronic word-of-mouth communication, and consequently have important effects on corporate sales and revenues. The discussion encompasses methods to measure company performance on each of the social media in order to understand the optimal mix that will support and improve business strategies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

3907

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: