Social media marketing and the weight loss supplement industry / Nejlevnější knihy
Social media marketing and the weight loss supplement industry

Kód: 15496758

Social media marketing and the weight loss supplement industry

Autor Broghan Smith

The title of this book is "an investigation into the importance of social media marketing has upon consumers in the weight loss supplement industry" For this research project the main objectives where: 1. To identify the social me ... celý popis

770


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Social media marketing and the weight loss supplement industry

Nákupem získáte 77 bodů

Anotace knihy

The title of this book is "an investigation into the importance of social media marketing has upon consumers in the weight loss supplement industry" For this research project the main objectives where: 1. To identify the social media platforms and marketing strategies used by companies in the weight loss supplement industry. 2. To identify organisations objectives through the use of social media 3. To examine and analyse positive public perception from social media marketing in the weight loss supplement industry through social media platforms such as Twitter, Facebook and Instagram. 4. To examine and analyse negative public perception from social media marketing in the weight loss supplement industry through social media platforms such as Twitter, Facebook and Instagram The key findings of the research project was the power that lies behind social media and how in modern day society it is treated as a form of word of mouth for feedback on products. It was also seen that consumers use social media mostly for negative feedback. However there was a sense of community desired amongst users of specific fitness products. The concluding factors and recommendations t

Parametry knihy

770

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: