Social Media Analytics for User Behavior Modeling / Nejlevnější knihy
Social Media Analytics for User Behavior Modeling

Kód: 24878375

Social Media Analytics for User Behavior Modeling

Autor Nelakurthi, Arun Reddy (Graduate Student, School of Computing Informatics, and Decision Systems Engineering, Arizona State University, AZ), He, Jingrui (Associate Professor, School of Computing Informa

In recent years social media has gained significant popularity and has become an essential medium of communication. Such user-generated content provides an excellent scenario for applying the metaphor of mining any information. Tr ... celý popis

4033


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Social Media Analytics for User Behavior Modeling

Nákupem získáte 403 bodů

Anotace knihy

In recent years social media has gained significant popularity and has become an essential medium of communication. Such user-generated content provides an excellent scenario for applying the metaphor of mining any information. Transfer learning is a re

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Product design

4033

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: