Social Media Analytics / Nejlevnější knihy
Social Media Analytics

Kód: 16285716

Social Media Analytics

Autor Sandeep Kautish, Simrat Kaur Brar, Rana Khudhair Abbas Ahmed

Social sites has emerged out to be one of the prominent platform for social interactions and henceforth it has given an opportunity to academicians, researchers and industry for understanding hidden patterns and dynamics in order ... celý popis

734


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Media Analytics

Nákupem získáte 73 bodů

Anotace knihy

Social sites has emerged out to be one of the prominent platform for social interactions and henceforth it has given an opportunity to academicians, researchers and industry for understanding hidden patterns and dynamics in order to gain several benefits. This book is an honest effort of my doctoral research scholar Ms. Simrat Kaur in the direction of understanding basic concepts and applications of social media analytics. Additionally it provides cutting comparative analysis of various SNS analysis tools. The book also highlights the role of Social Analytics in competitive advantages and predictive analysis.

Parametry knihy

734

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: