Social Marketing For Public Health: Global Trends And Success Stories / Nejlevnější knihy
Social Marketing For Public Health: Global Trends And Success Stories

Kód: 04689644

Social Marketing For Public Health: Global Trends And Success Stories

Autor Nancy Lee, Philip Kotler, Hong Cheng

Social Marketing for Public Health examines how social marketing is used as a strategy for changing health behavior in the world today. Addressing issues and trends in social marketing and public health globally, it highlights suc ... celý popis

5754


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Marketing For Public Health: Global Trends And Success Stories

Nákupem získáte 575 bodů

Anotace knihy

Social Marketing for Public Health examines how social marketing is used as a strategy for changing health behavior in the world today. Addressing issues and trends in social marketing and public health globally, it highlights successful and measurable health behavior-changing campaigns launched by the governments, by a combination of the governments and citizens, or by the citizens themselves in various countries. Each chapter focuses on one selected country, making the content very accessible. The text provides an in-depth and up-to-date treatment of the subject matter.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Medicine: general issues Public health & preventive medicine

5754

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: