Social Influence and Consumer Behavior / Nejlevnější knihy
Social Influence and Consumer Behavior

Kód: 09058213

Social Influence and Consumer Behavior

Autor Daniel J. Howard, Amna Kirmani, Priyali Rajagopal

A good deal of consumer research is focused on social influence, since consumers make purchase decisions in the context of a social framework. This collection of innovative essays examines both the conscious and non-conscious effe ... celý popis

1701


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Influence and Consumer Behavior

Nákupem získáte 170 bodů

Anotace knihy

A good deal of consumer research is focused on social influence, since consumers make purchase decisions in the context of a social framework. This collection of innovative essays examines both the conscious and non-conscious effects of social influence

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Occupational & industrial psychology

1701

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: