Kód: 33338753
Now in its eighth edition, this book provides thorough coverage of small business management and entrepreneurship, drawing on contemporary theory and practice in equal measure. It includes recent examples and current references dr ... celý popis
2292 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 229 bodů
Now in its eighth edition, this book provides thorough coverage of small business management and entrepreneurship, drawing on contemporary theory and practice in equal measure. It includes recent examples and current references drawn from a wide variety of industrial, social and cultural contexts, such as the impact of Coronavirus on small businesses, the effect of GDPR on market research and the use of influencers in marketing.This textbook is essential reading for small business management modules at all levels in addition to entrepreneurship modules and any programme requiring a focus on small businesses and enterprise.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics
2292 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )