Small Book of Big Marketing / Nejlevnější knihy
Small Book of Big Marketing

Kód: 14271430

Small Book of Big Marketing

Autor Ned Fasullo

Whether you are an experienced, life-long Marketing professional or new to the practice, this book will become one of your most valuable resources in daily work. Everything from strategy and intelligence to core values, data scien ... celý popis

483


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Small Book of Big Marketing

Nákupem získáte 48 bodů

Anotace knihy

Whether you are an experienced, life-long Marketing professional or new to the practice, this book will become one of your most valuable resources in daily work. Everything from strategy and intelligence to core values, data science, lead generation, targe

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

483

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: