Six Key Communication Skills for Records and Information Managers / Nejlevnější knihy
Six Key Communication Skills for Records and Information Managers

Kód: 02708122

Six Key Communication Skills for Records and Information Managers

Autor Kenneth Neal

Excellent business communication skills are especially important for information management professionals, particularly records managers, who have to communicate a complex idea: how an effective program can help the organization b ... celý popis

1830

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Six Key Communication Skills for Records and Information Managers

Nákupem získáte 183 bodů

Anotace knihy

Excellent business communication skills are especially important for information management professionals, particularly records managers, who have to communicate a complex idea: how an effective program can help the organization be better prepared for litigation, and do it in a way that is persuasive in order to win records program support and budget. Six Key Communication Skills for Records and Information Managers explores those skills that enable records and information to have a better chance of advancing their programs and their careers. Following an introduction from the author, this book will focus on six key communication skills: be brief, be clear, be receptive, be strategic, be credible and be persuasive. Honing these skills will enable readers to more effectively obtain support for strategic programs, communicate more effectively with senior management, IT personnel and staff, and master key forms of business communication including written, verbal and formal presentations. The final chapter will highlight one of the most practical applications of applying the skills for records and information managers: the business case. Based on real events, the business cases spotlighted involve executives who persuaded organizations to adopt new programs. These case histories bring to life many of the six keys to effective communication. * addresses communication skills specifically for records and information managers while clarifying how these skills can also benefit professionals in any discipline * includes case history examples of how communications skills made a difference in business and/or personal success * focuses on written, verbal and presentation skills, where many books emphasize only one of these areas

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

1830

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: