Setting Agendas in Cultural Markets / Nejlevnější knihy
Setting Agendas in Cultural Markets

Kód: 10919617

Setting Agendas in Cultural Markets

Autor Bantimaroudis, Philemon (University of the Aegean, Greece)

This book draws on agenda setting theory to examine how cultural organizations relate to media in order to increase their visibility, valence, and eventually build their public image. Most organizations have a keen interest in the ... celý popis

5172


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Setting Agendas in Cultural Markets

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

This book draws on agenda setting theory to examine how cultural organizations relate to media in order to increase their visibility, valence, and eventually build their public image. Most organizations have a keen interest in their symbolic presence, a

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

5172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: