Kód: 16228993
Tie customer-driven strategies to service operations and process management, and sharpen your focus on creating customer value throughout your entire service organization This comprehensive, multidisciplinary reference thoroughly ... celý popis
2442 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 244 bodů
Tie customer-driven strategies to service operations and process management, and sharpen your focus on creating customer value throughout your entire service organization This comprehensive, multidisciplinary reference thoroughly covers today's most effec
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
2442 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )