Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them / Nejlevnější knihy
Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them

Kód: 08340984

Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them

Autor Johnson, CRA, FAHRA, MBA, William R.

In the typical healthcare setting, the operational logistics of service delivery are left-brain oriented-calculated, analytical, purposeful, and often orchestrated by policies, procedures, and processes that ensure predictable out ... celý popis

455


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

In the typical healthcare setting, the operational logistics of service delivery are left-brain oriented-calculated, analytical, purposeful, and often orchestrated by policies, procedures, and processes that ensure predictable outcomes in quality and safet

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Mathematics & science Science: general issues

455

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: