Self-Service in the Internet Age / Nejlevnější knihy
Self-Service in the Internet Age

Kód: 01434658

Self-Service in the Internet Age

Autor David Oliver, Celia Romm Livermore, Fay Sudweeks

This book focuses on an aspect of eCommerce that has not been researched - the role the Internet plays in transforming the relationship between companies and customers. It provides a ground-breaking, time sensitive contribution to ... celý popis

3284


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Self-Service in the Internet Age

Nákupem získáte 328 bodů

Anotace knihy

This book focuses on an aspect of eCommerce that has not been researched - the role the Internet plays in transforming the relationship between companies and customers. It provides a ground-breaking, time sensitive contribution to the literature in eCommerce.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Information technology: general issues Ethical & social aspects of IT

3284

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: