Secondary Education and the Raising of the School-Leaving Age / Nejlevnější knihy
Secondary Education and the Raising of the School-Leaving Age

Kód: 04554030

Secondary Education and the Raising of the School-Leaving Age

Autor Tom Woodin, Gary McCulloch, Steven B. Cowan

Raising the school-leaving age has had momentous implications, not only for education but also in terms of broader social, economic and political transformations. Investigating in-depth the progressive raising of the school-leavin ... celý popis

1259


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Secondary Education and the Raising of the School-Leaving Age

Nákupem získáte 126 bodů

Anotace knihy

Raising the school-leaving age has had momentous implications, not only for education but also in terms of broader social, economic and political transformations. Investigating in-depth the progressive raising of the school-leaving age in Britain, particularly since 1944, and placing issues and debates in an international context, the authors reveal the impacts of these contested policies on the development of secondary education on changing conceptions of childhood and youth and on social and educational inequality. They also draw out important connections to the contemporary extension of compulsory participation in education.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Schools

1259

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: