SAGE Handbook of Persuasion / Nejlevnější knihy
SAGE Handbook of Persuasion

Kód: 01215164

SAGE Handbook of Persuasion

This Handbook provides readers with logical, comprehensive summaries of research in a wide range of areas related to persuasion. From a topical standpoint, this handbook takes an interdisciplinary approach, covering issues that wi ... celý popis

6734


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize SAGE Handbook of Persuasion

Nákupem získáte 673 bodů

Anotace knihy

This Handbook provides readers with logical, comprehensive summaries of research in a wide range of areas related to persuasion. From a topical standpoint, this handbook takes an interdisciplinary approach, covering issues that will be of interest to interpersonal and mass communication researchers as well as to psychologists and public health practitioners. Persuasion is presented in this volume on a micro to macro continuum, moving from chapters on cognitive processes, the individual, and theories of persuasion, to chapters highlighting broader social factors and phenomena related to persuasion, such as social context and larger scale persuasive campaigns. Each chapter identifies key challenges to the area and provides research strategies for addressing those challenges. New to the Second Edition: * 18 new chapters (including Fear and Threat Appeals, Narrative, and Health Campaigns) as well as additional thoroughly updated content * A reformatted structure focuses primarily on Fundamental Issues, Theoretical Perspectives, and Contexts and Applications of persuasion Key Features: * Balanced coverage of issues of enduring interest as well as those that are currently flourishing in the field * Chapter-by-chapter syntheses of prior research with a look to the future of persuasion research * A comprehensive review and evaluation of issues relating to persuasion, with approaches to persuasion that vary in focus from micro to macro

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

6734

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: