Routledge Companion to Non-Market Strategy / Nejlevnější knihy
Routledge Companion to Non-Market Strategy

Kód: 03012209

Routledge Companion to Non-Market Strategy

Autor Thomas C. Lawton, Tazeeb S. Rajwani

It is commonplace for today's transnational enterprises to undertake political risk analysis when choosing foreign markets and creating entry strategies. Despite this, non-market elements of corporate strategy are less well resear ... celý popis

9199


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Routledge Companion to Non-Market Strategy

Nákupem získáte 920 bodů

Anotace knihy

It is commonplace for today's transnational enterprises to undertake political risk analysis when choosing foreign markets and creating entry strategies. Despite this, non-market elements of corporate strategy are less well researched than the tradition

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

9199

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: