Romancing the Market / Nejlevnější knihy
Romancing the Market

Kód: 06749116

Romancing the Market

Autor Stephen Brown

Marketing and consumer research are dominated by neo-classical ideals of the Enlightenment such as rigour, dispassion and a search for scientific truth. In a series of essays this text challenges these assumptions with reference t ... celý popis

2756


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Romancing the Market

Nákupem získáte 276 bodů

Anotace knihy

Marketing and consumer research are dominated by neo-classical ideals of the Enlightenment such as rigour, dispassion and a search for scientific truth. In a series of essays this text challenges these assumptions with reference to the individuality, innovation and imagination of the Romantic movement. In the INTERPRETATIVE MARKET RESEARCH series.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Economic theory & philosophy

2756

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: