ROI in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing / Nejlevnější knihy
ROI in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing

Kód: 28692297

ROI in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing

Autor Frank Q. Fu, Patricia Pulliam Phillips

950


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize ROI in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing

Nákupem získáte 95 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics

950

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: