Kód: 04010224
Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value
Subtitled }Redefining Selling To Create And Capture Customer Value{, this title looks at how sales forces can rethink and redesign their stategies.
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value
Nákupem získáte 87 bodů
Anotace knihy
Subtitled }Redefining Selling To Create And Capture Customer Value{, this title looks at how sales forces can rethink and redesign their stategies.
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Plný název: Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Customer Value
- Autor: Neil Rackham
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Pevná
- Počet stran: 320
- EAN: 9780071342537
- ISBN: 0071342532
- ID: 04010224
- Nakladatelství: McGraw-Hill Education - Europe
- Hmotnost: 610 g
- Rozměry: 234 × 160 × 28 mm
- Datum vydání: 05. February 1999
Oblíbené z jiného soudku