Rethinking Media Literacy / Nejlevnější knihy
Rethinking Media Literacy

Kód: 01034575

Rethinking Media Literacy

Autor Peter McLaren, Rhonda Hammer, David J. Sholle, Susan Smith Reilly

Who creates the cultural landscape we experience? When we watch the evening news, are we receiving unrevised information straight from the day's headlines or is it positioned in such a way as to 'manufacture consent,' as Chomsky p ... celý popis

853


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Rethinking Media Literacy

Nákupem získáte 85 bodů

Anotace knihy

Who creates the cultural landscape we experience? When we watch the evening news, are we receiving unrevised information straight from the day's headlines or is it positioned in such a way as to 'manufacture consent,' as Chomsky put it? These are just two of the fascinating questions posed by the authors of this collection as they develop a new form of media literacy that encourages students to become critical readers of the media that attempts to shape their experience. This is an intriguing and wide-ranging critique that makes the perfect text for a variety of courses including curriculum studies, critical pedagogy, media studies, cultural studies and political science.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education

853

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: