Retail Management / Nejlevnější knihy
Retail Management

Kód: 06421103

Retail Management

Indian retail business is undergoing dramatic transformation. The retail sector is characterized by a high degree of fragmentation with over 5 million outlets. Due to their small size, and unlike retailers in developed countries, ... celý popis

1472

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Retail Management

Nákupem získáte 147 bodů

Anotace knihy

Indian retail business is undergoing dramatic transformation. The retail sector is characterized by a high degree of fragmentation with over 5 million outlets. Due to their small size, and unlike retailers in developed countries, Indian retailers have very little bargaining power vis--vis the manufacturers. In the emerging scenario, traditional formats of retailing (like hawkers, grocers, and paan shops) are now co-existing with modern formats like supermarkets and non-store retailing channels, such as multi-level marketing and teleshopping. The structure of India's retail sector has an enormous influence on marketing strategy and marketing activities of firms. The Indian retail sector has arrived at a very critical stage. Stores in modern formats have emerged in the metropolitan cities, but the bulk of the retail sales still take place through traditional retail formats. The development of modern retailing is of great interest to marketing scholars, practitioners, and policy makers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1472

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: