Research on Islamic Business Concepts / Nejlevnější knihy
Research on Islamic Business Concepts

Kód: 41527073

Research on Islamic Business Concepts

Autor Veland Ramadani, Baker Ahmad Alserhan, Leo Paul Dana, Jusuf Zeqiri, Hasan Terzi, Mehmet Bayirli

This book presents selected chapters from the proceedings of the 12th Global Islamic Marketing Conference (June 2021). The chapters provide an up-to-date overview of research and insights into Islamic business practices in general ... celý popis

6578


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Research on Islamic Business Concepts

Nákupem získáte 658 bodů

Anotace knihy

This book presents selected chapters from the proceedings of the 12th Global Islamic Marketing Conference (June 2021). The chapters provide an up-to-date overview of research and insights into Islamic business practices in general and Islamic marketing strategies in particular. Papers include topics such as understanding Muslim consumer behavior, services marketing, implications and implementation of Halal business practices, social media marketing, ecommerce strategies, and overall business strategy. This book is helpful for researchers interested in the specialties of the topic and also for business consultants who wish to have an in-depth understanding of doing business in Islam-oriented regions.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6578



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: