Research Methodology to extend Service Quality to Six Sigma levels / Nejlevnější knihy
Research Methodology to extend Service Quality to Six Sigma levels

Kód: 02923844

Research Methodology to extend Service Quality to Six Sigma levels

Autor Rajamahanti Surya Kiran

This work is filtered -out work from the research papers that had generated scope for the future professional researchers in the fields of 1. Mechanical Engineering 2. Construction Engineering 3. Mechatronics 4. Industrial Enginee ... celý popis

1414


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Research Methodology to extend Service Quality to Six Sigma levels

Nákupem získáte 141 bodů

Anotace knihy

This work is filtered -out work from the research papers that had generated scope for the future professional researchers in the fields of 1. Mechanical Engineering 2. Construction Engineering 3. Mechatronics 4. Industrial Engineering and would be very useful for the below mentioned fields: 1. STEM- Science,Technology,Engineering & Mathemeatics. 2. STEAM- Science,Technology,Engineering,Agriculture & Medical. 3. STEMeM- Science,Technology,Engineering,Medical & Management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Health & personal development Self-help & personal development Advice on careers & achieving success

1414

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: