Research Guide for the Digital Age / Nejlevnější knihy
Research Guide for the Digital Age

Kód: 04911536

Research Guide for the Digital Age

Autor Francis A. Burkle-Young, Saundra Rose Maley

Modern college undergraduates in America generally come to the classroom with no instruction at all in writing the traditional, lucid, formal essay. This small guide to college students will illustrate, clearly and logically, thos ... celý popis

1766


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Research Guide for the Digital Age

Nákupem získáte 177 bodů

Anotace knihy

Modern college undergraduates in America generally come to the classroom with no instruction at all in writing the traditional, lucid, formal essay. This small guide to college students will illustrate, clearly and logically, those principles of inquiry, curiosity, discovery, and enthusiasm which will vitalize their future academic careers and their lives as rational and thoughtful adults. A significant number of other texts have appeared over the past decades which also lead the freshman or sophomore student through the processes of doing research and analysis -both on the scientific and the historical method. Few, however, offer an adequate introduction to the new technical methods for identifying, recovering, and assembling relevant research information.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general

1766

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: