Religion, Media, and the Marketplace / Nejlevnější knihy
Religion, Media, and the Marketplace

Kód: 07412333

Religion, Media, and the Marketplace

Autor Regina M. Marchi, David Nord, Lynn Schofield Clark

Religion is infiltrating the arena of consumer culture in increasingly visible ways. We see it in a myriad of forms - in movies, such as Mel Gibson's "The Passion of the Christ", on Internet shrines and kitschy Web "altars". This ... celý popis

1383


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Religion, Media, and the Marketplace

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

Religion is infiltrating the arena of consumer culture in increasingly visible ways. We see it in a myriad of forms - in movies, such as Mel Gibson's "The Passion of the Christ", on Internet shrines and kitschy Web "altars". This title explores this intersection of the secular and the sacred.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

1383



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: