Religion in the Media Age / Nejlevnější knihy
Religion in the Media Age

Kód: 06718406

Religion in the Media Age

Autor Hoover, Stewart M. (University of Colorado, Boulder, USA)

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingl ... celý popis

1666


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Religion in the Media Age

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities Religion & beliefs

1666

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: