Relationship Marketing in the Digital Age / Nejlevnější knihy
Relationship Marketing in the Digital Age

Kód: 20330768

Relationship Marketing in the Digital Age

Autor Robert Palmatier, Lena Steinhoff

The concept of relationship marketing has been discussed among marketing academics and managers since the early 1980s. But instead of reaching its maturity stage, relationship marketing is nowadays encountering its next upsurge. D ... celý popis

5474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Relationship Marketing in the Digital Age

Nákupem získáte 547 bodů

Anotace knihy

The concept of relationship marketing has been discussed among marketing academics and managers since the early 1980s. But instead of reaching its maturity stage, relationship marketing is nowadays encountering its next upsurge. Due to a confluence of t

Parametry knihy

5474

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: