Recovering a Public Vision for Public Television / Nejlevnější knihy
Recovering a Public Vision for Public Television

Kód: 04904960

Recovering a Public Vision for Public Television

Autor Glenda R. Balas

In 1995 public television faced possible elimination of federal funding, potentially commercializing this unique type of broadcasting. Recovering a Public Vision for Public Television suggests that these recent strains are the sam ... celý popis

4098


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Recovering a Public Vision for Public Television

Nákupem získáte 410 bodů

Anotace knihy

In 1995 public television faced possible elimination of federal funding, potentially commercializing this unique type of broadcasting. Recovering a Public Vision for Public Television suggests that these recent strains are the same political blows that have historically undermined public broadcasting; the result is programming that no longer prioritizes social reform and popular community. This book investigates three important moments in the development of public media in the United States: the Wagner-Hatfield Amendment of 1934, the FCC hearings for educational frequencies in 1950-51, and the Public Broadcasting Act of 1967. Glenda Balas not only examines these critical events in detail, but also explores how they restrict public broadcasting's institutional vision. The book's six-point plan proposes a reconstitution and rejuvenation of public broadcasting's mission so it can advance into the twenty-first century as a leader in public speech.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

4098

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: