Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning / Nejlevnější knihy
Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning

Kód: 10049554

Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning

Autor Brian Huot

Brian Huot's aim for this book is both ambitious and provocative. He wants to reorient composition studies' view of writing assessment. To accomplish this, he not only has to inspire the field to perceive assessment -- generally n ... celý popis

703


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Rearticulating Writing Assessment for Teaching and Learning

Nákupem získáte 70 bodů

Anotace knihy

Brian Huot's aim for this book is both ambitious and provocative. He wants to reorient composition studies' view of writing assessment. To accomplish this, he not only has to inspire the field to perceive assessment -- generally not the most appreciated area of study -- as deeply significant to theory and pedagogy, he also has to counter some common misconceptions about the history of assessment in writing.In [Re)Articulating Writing Assessment, Huot advocates a new understanding, a more optimistic and productive one than we have seen in composition for a very long time. Assessment, as Huot points out, defines what is valued by a teacher or a society. What isn't valued isn't assessed; it tends to disappear from the curriculum. The dark side of this truth is what many teachers find troubling about large scale assessments, as standardized tests don't grant attention or merit to all they should. Instead, assessment has been used as an interested social mechanism for reinscribing current power relations and class systems.Reciprocally, Huot reminds us, one can use assessment to bring the attention of the curriculum to what we want it to value. It's his intention to (re)articulate writing assessment as a positive, important aspect of designing, administrating and theorizing writing instruction -- in a sense, returning it to its roots in early conceptions of assessment as progressive social action."An agenda for assessment that recognizes it as an important element for social action allows us to guard against over-privileging the values, gestures and customs of certain groups, and provides assessment with the potential to become an agent for progressive social change that highlightsthe improvement of educational environments and opportunities for all students."A well-reasoned, provocative discourse on basic conceptions in the field, this book will be of significant value to scholars in writing and assessment, to writing program administrators, to re

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language linguistics Semantics, discourse analysis, etc

703

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: