Reality TV / Nejlevnější knihy
Reality TV

Kód: 02062419

Reality TV

Autor Peter Mikuláš

Reality TV svojím masívnym rozšírením v posledných rokoch bezpochyby vzbudila silné emócie. Diváci na celom svete boli touto žánrovou novinkou spočiatku nadšení, spoločenská diskusia sa však zameriavala predovšetkým na jej negatív ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Reality TV

Anotace knihy

Reality TV svojím masívnym rozšírením v posledných rokoch bezpochyby vzbudila silné emócie. Diváci na celom svete boli touto žánrovou novinkou spočiatku nadšení, spoločenská diskusia sa však zameriavala predovšetkým na jej negatívny vplyv, na nudu a hodnotové vákuum, ktoré po jej globálnom vpáde do mediálneho prostredia ovládli televízny éter. Diváckemu záujmu zodpovedala promptná reakcia zo strany vysielateľov a producentov, ktorí začali vytvárať a vysielať veľké množstvo najrozličnejších "reality" formátov - všetko v snahe vyvolať u recipientov presvedčenie o revolučnej zmene povahy televízneho média, zdôrazňovanej konvergenčnými presahmi do iných, predovšetkým nových médií. Publikácia je rozdelená do siedmich hlavných častí, ktoré sa v logickom slede venujú stanoveným cieľom. Peter Mikuláš

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve slovenštině Beletrie pro dospělé Scénáře, eseje, úvahy

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: