Readings in Modern Marketing / Nejlevnější knihy
Readings in Modern Marketing

Readings in Modern Marketing

Autor John A. Quelch

1542

Dostupnost neznámá – Na dotaz Kdy knihu dostanu?
Doručení zdarma

Knihu nedodáme do Vánoc.


DORUČENÍ MŮŽETE OČEKÁVAT

VYZVEDNOUT SI MŮŽETE

Dalších 1143 odběrních míst

Více informací o nákupu knihy

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Readings in Modern Marketing

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

Readings in Modern Marketing is a collection of Professor Quelch's highly-praised scholarly articles previously published in leading business journals, such as Harvard Business Review, Sloan Management Review, Strategy and Business, Business Horizons, in the past two decades. Topics covered include marketing and business strategy, managing product lines, pricing, managing the point of sales, global marketing, building global brands, marketing and the new technologies, marketing and society, and so forth. A fine representation of the author's sound scholarship, Readings in Modern Marketing offers important theories as well as practical, insightful tactics. It is an indispensable source of reference.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1542

Více informací o nákupu knihy

Prolistovat stránky knihy

Žádost o náhled do knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Náhled do knihy bohužel není k dispozici

Potřebujete pro rozhodnutí o koupi nahlédnout do stránek knihy? Rádi vám pomůžeme! Zadejte svůj e-mail a jakmile bude náhled do obsahu na stránkách k dispozici, zašleme vám zprávu.

Recenze knihy čtenáři

Napište vlastní recenzi na knihu Readings in Modern Marketing


Např. "Doporučuji"




Souhlas - Odesláním recenze souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Pravidly pro psaní recenzí.

dTest zdarma
Aktuální číslo časopisu dTest jako dárek!

Při objednávce knihy obdržíte aktuální výtisk časopisu, který jako jediný na českém trhu provádí nezávislé testy výrobků a služeb.

Chci vědět více

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1143 dalších

Copyright ©2008-16 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: