Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture / Nejlevnější knihy
Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Kód: 06369756

Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Autor Roxanne Hovland, Joyce M. Wolburg, Eric E. Haley

Provides context for the study of advertising by exploring the historical, economic, and ideological factors that spawned the development of a consumer culture. This book begins with articles that take an institutional and histori ... celý popis

8051


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Nákupem získáte 805 bodů

Anotace knihy

Provides context for the study of advertising by exploring the historical, economic, and ideological factors that spawned the development of a consumer culture. This book begins with articles that take an institutional and historical perspective to provide background for approaching the social and ethical concerns that evolve around advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

8051

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: