Reading Graphic Design in Cultural Context / Nejlevnější knihy
Reading Graphic Design in Cultural Context

Kód: 06220788

Reading Graphic Design in Cultural Context

Autor LEES MAFFEI GRACE

"Reading Graphic Design in Cultural Content" provides an analysis of twelve case studies of different parts of the graphic design industry in social and cultural contexts. Complete with global examples, such as Facebook, MacDonald ... celý popis

1000


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Reading Graphic Design in Cultural Context

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

"Reading Graphic Design in Cultural Content" provides an analysis of twelve case studies of different parts of the graphic design industry in social and cultural contexts. Complete with global examples, such as Facebook, MacDonalds and Nike. The book is split into three parts: On Message and Off Message; On Legibility and Ambiguity; and On Paper and On Screen. Contextual chapters on semiotics, modernism, postmodernism and legibility, situate the book theoretically. Whilst other chapters deal with issues of context and identity as they are played out in relation to different graphic design media, from advertising hoardings to eBooks and other digital contexts, greetings cards to fashion photography.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design

1000

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: