Quantitative Modelling In Marketing And Management / Nejlevnější knihy
Quantitative Modelling In Marketing And Management

Kód: 10046287

Quantitative Modelling In Marketing And Management

Autor Kun-Huang Huarng, Luiz Moutinho

The field of marketing and management has undergone immense changes over the past decade. These dynamic changes are driving an increasing need for data analysis using quantitative modelling. Problem solving using the quantitative ... celý popis

6359


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání
Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Quantitative Modelling In Marketing And Management

Nákupem získáte 636 bodů

Anotace knihy

The field of marketing and management has undergone immense changes over the past decade. These dynamic changes are driving an increasing need for data analysis using quantitative modelling. Problem solving using the quantitative approach and other models

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

6359

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: