Quality of Ethiopian TV Commercials / Nejlevnější knihy
Quality of Ethiopian TV Commercials

Kód: 06836799

Quality of Ethiopian TV Commercials

Autor Mulu Temere

The perception of the public towards advertisement is more important than any thing else in determining its effectiveness. It makes no difference how good the advertising is, if it does not get a favorable response from the public ... celý popis

1506


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Quality of Ethiopian TV Commercials

Nákupem získáte 151 bodů

Anotace knihy

The perception of the public towards advertisement is more important than any thing else in determining its effectiveness. It makes no difference how good the advertising is, if it does not get a favorable response from the public. Based on this finding; however, most ETV advertisements failed to get a favorable public perception. Besides, though there are no hard and fast rules, which can make advertising effective, researchers in the area, have pinpointed some basic principles, heavenly virtues that advertisements should fulfill and deadly signs that advertisements should avoid. However, most ETV advertisements commit most of the deadly sins of advertising and they failed to fulfill many of the heavenly virtues.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology

1506

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: