Project work, cross-curricular or interdisciplinary teaching and learning - storyline as an approach to effective foreign language teaching / Nejlevnější knihy
Project work, cross-curricular or interdisciplinary teaching and learning - storyline as an approach to effective foreign language teaching

Kód: 01589893

Project work, cross-curricular or interdisciplinary teaching and learning - storyline as an approach to effective foreign language teaching

Autor Katja Krenicky

Scholarly Paper (Advanced Seminar) aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Englisch - Pädagogik, Didaktik, Sprachwiss., Note: 1,0, Pädagogische Hochschule Freiburg im Breisgau, 22 Eintragungen im Literaturverzeichnis, Sprache: Englisch, ... celý popis

1136


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Project work, cross-curricular or interdisciplinary teaching and learning - storyline as an approach to effective foreign language teaching

Nákupem získáte 114 bodů

Anotace knihy

Scholarly Paper (Advanced Seminar) aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Englisch - Pädagogik, Didaktik, Sprachwiss., Note: 1,0, Pädagogische Hochschule Freiburg im Breisgau, 22 Eintragungen im Literaturverzeichnis, Sprache: Englisch, Abstract: Project work, cross-curricular or interdisciplinary teaching and learning, openplanned lessons, experiential learning - these are only a few of the whole range of existing terms expressing a trend of educational methodology postulated by theorists throughout many past decades. Related to each other by the similar notion of learning by doing they intended to reform the antiquated style of traditional teaching and replace it by a methodology characterised by learner orientation and learner autonomy. Due to the rapidly changing world and its demands the fact-based education system had to move to a skilled-based conception characterised by process- rather than content-orientation.§The lack of practical translation of constructivist ideas in (foreign language) teaching, decisive findings in cognitive psychology, constructivist philosophies as well as many students and teachers experiences have proved the positive impact of project work and openplanned teaching on effective and successful (language) learning. One of them, the Storyline concept, is the central subject of this work - a more general theoretical reflection - which is followed by a concrete design of a Storyline unit for the primary English classroom.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language Language: reference & general

1136

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: