Professional Development and School Improvement / Nejlevnější knihy
Professional Development and School Improvement

Kód: 05288104

Professional Development and School Improvement

Autor Manfred Lang, Doris Elster

"Professional Development and School Improvement" is a book based on case studies from the European funded project EUDIST (European Development of Innovative Science Teaching). The project was co-ordinated by the German research i ... celý popis

2004

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Professional Development and School Improvement

Nákupem získáte 200 bodů

Anotace knihy

"Professional Development and School Improvement" is a book based on case studies from the European funded project EUDIST (European Development of Innovative Science Teaching). The project was co-ordinated by the German research institution IPN. The authors from Austria, Germany, Spain, Ireland and Sweden present their national experiences and results from qualitative studies about educational planning in Curriculum Workshops and related science teachers' professional development. In the introduction the question is raised, how to improve science teaching in Europe with teachers as central agents: A main concern of different countries, seeking to improve quality of schooling is the insight of an OECD study that "teachers matter" in school development. In a cross case study a European/Canadian writing team elaborates different aspects of European reform and teachers' chances to raise their voice in this process.§With contributions by Kurt-Evert Alvison, Anita Bergström, Wolfgang Bünder, Digna Couso, Doris Elster, Henning Hansen, Björn Jensen, Udo Klinger, Manfred Lang, Eva Lindfors, Anneli Nilsson, Eva Norén, John Olson, Eva Persson-Holst, Roser Pinto, Elisabeth Porath, Linda Rahm, Geraldine Mooney Simmie, Piotr Szybek and Susanne Uhl-Kling.§Manfred Lang is a senior researcher in the Department of Educational Research at the Leibniz Institute for Science Education, Kiel, Germany. His major fields of interest include innovation in science education, curriculum integration, teacher professional development, and international and European comparative studies. He was co-ordinating the Comenius project EUDIST about innovation in European science teacher education and participted in several European and international projects. (Address: IPN, Olshausenstr. 62, D-24098 Kiel, Germany; e-mail: [email protected])

Parametry knihy

2004

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: