Profesionální telefonování - 57 kapitol o obchodním telefonování / Nejlevnější knihy
Profesionální telefonování - 57 kapitol o obchodním telefonování

Kód: 35823770

Profesionální telefonování - 57 kapitol o obchodním telefonování

Autor Dušan Jílek

Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technick ... celý popis

290


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme do 4 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Profesionální telefonování - 57 kapitol o obchodním telefonování

Nákupem získáte 29 bodů

Anotace knihy

Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu. Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie). V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti. Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou. Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit. Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.

Parametry knihy

290

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: