Probing Experience / Nejlevnější knihy
Probing Experience

Kód: 01417512

Probing Experience

Autor Joyce Westerink, Martin Ouwerkerk, Therese J. M. Overbeek, W. Frank Pasveer

This book probes how we can probe user experiences. It combines academic research on user experiences with business propositions. It sets up a dialogue between what is done and known in the academic world and what is needed and en ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Probing Experience

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

This book probes how we can probe user experiences. It combines academic research on user experiences with business propositions. It sets up a dialogue between what is done and known in the academic world and what is needed and envisioned in the area of business applications. To this end it brings together a range of distinguished authors from a broad range of fields, including psychophysiology, psychometrics and behaviour research, including university research and business strategy and development.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer science Human-computer interaction

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: