Principles of Publishing in the Digital Age 2.0 / Nejlevnější knihy
Principles of Publishing in the Digital Age 2.0

Kód: 09429734

Principles of Publishing in the Digital Age 2.0

Autor Theresa M Moore

An updated primer on the history of books and printing, the basics of preparing a manuscript for publication; including the philosophy and discipline of publishing, marketing and selling, bookkeeping and new developments in digita ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Principles of Publishing in the Digital Age 2.0

Anotace knihy

An updated primer on the history of books and printing, the basics of preparing a manuscript for publication; including the philosophy and discipline of publishing, marketing and selling, bookkeeping and new developments in digital publishing. Based on the author's years of experience in the print advertising and publishing field, accounting, bookkeeping and tax expertise. The methods in this book can be applied to the development and production of any product. This little book will be your constant companion and valuable guide as you embark on the adventure of becoming your own publisher.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: