Kód: 04897943
Principles of International Marketing - Principles of Marketing
Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Principles of International Marketing - Principles of Marketing
Nákupem získáte 144 bodů
Anotace knihy
Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Plný název: Principles of International Marketing - Principles of Marketing
- Autor: Julia Spencer
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 208
- EAN: 9780631192510
- ISBN: 0631192514
- ID: 04897943
- Nakladatelství: John Wiley and Sons Ltd
- Hmotnost: 310 g
- Rozměry: 227 × 158 × 12 mm
- Datum vydání: 13. June 1994
Oblíbené z jiného soudku