Principles of International Marketing - Principles of Marketing / Nejlevnější knihy
Principles of International Marketing - Principles  of Marketing

Kód: 04897943

Principles of International Marketing - Principles of Marketing

Autor Julia Spencer

Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.

1444


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Principles of International Marketing - Principles of Marketing

Nákupem získáte 144 bodů

Anotace knihy

Focusing on the key aspects of setting up an export operation, this text demonstrates how export decisions are actually made and justified financially.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1444

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: