Primer for Integrated Marketing Communications / Nejlevnější knihy
Primer for Integrated Marketing Communications

Kód: 06698130

Primer for Integrated Marketing Communications

Autor Patrick De Pelsmacker

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together. ... celý popis

1852


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Primer for Integrated Marketing Communications

Nákupem získáte 185 bodů

Anotace knihy

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

1852

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: