Pricing und Revenue Management / Nejlevnější knihy
Pricing und Revenue Management

Kód: 09490552

Pricing und Revenue Management

Autor M Westphal

Preispolitik wird zunehmend als ein Tool der Ertragsoptimierung erkannt. Effektives Pricing Management kann durch verschiedene Analysetools unterstützt werden. Dem Revenue Management stehen Instrumente der Preisdifferenzierung zur ... celý popis

342


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme do 4 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Pricing und Revenue Management

Nákupem získáte 34 bodů

Anotace knihy

Preispolitik wird zunehmend als ein Tool der Ertragsoptimierung erkannt. Effektives Pricing Management kann durch verschiedene Analysetools unterstützt werden. Dem Revenue Management stehen Instrumente der Preisdifferenzierung zur Seite. Dynamisches Preismanagement und Yield Management dienen als kapazitätsorientiertes Ertragsmanagement.

Parametry knihy

342

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: