Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie / Nejlevnější knihy
Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie

Kód: 24059163

Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie

Autor Willy Schneider

Ablauf einer Marktforschungsstudie in acht Schritten: (1) Fremd- und Eigenforschung, (2) Prim r- und Sekund rforschung, (3) Entwicklung geeigneter Messinstrumente, (4) Datengewinnung, (5) Feldphase, (6) Datenanalyse, (7) (Gegebene ... celý popis

1068


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie

Nákupem získáte 107 bodů

Anotace knihy

Ablauf einer Marktforschungsstudie in acht Schritten: (1) Fremd- und Eigenforschung, (2) Prim r- und Sekund rforschung, (3) Entwicklung geeigneter Messinstrumente, (4) Datengewinnung, (5) Feldphase, (6) Datenanalyse, (7) (Gegebenenfalls) Prognose, (8) Visu

Parametry knihy

1068

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: