Practical Web Analytics for User Experience / Nejlevnější knihy
Practical Web Analytics for User Experience

Kód: 01369222

Practical Web Analytics for User Experience

Autor Michael Beasley

Practical Web Analytics for User Experience teaches you how to use web analytics to help answer the complicated questions facing UX professionals. Within this book, you'll find a quantitative approach for measuring a website's eff ... celý popis

1086

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Practical Web Analytics for User Experience

Nákupem získáte 109 bodů

Anotace knihy

Practical Web Analytics for User Experience teaches you how to use web analytics to help answer the complicated questions facing UX professionals. Within this book, you'll find a quantitative approach for measuring a website's effectiveness and the methods for posing and answering specific questions about how users navigate a website. The book is organized according to the concerns UX practitioners face. Chapters are devoted to traffic, clickpath, and content use analysis, measuring the effectiveness of design changes, including A/B testing, building user profiles based on search habits, supporting usability test findings with reporting, and more. This is the must-have resource you need to start capitalizing on web analytics and analyze websites effectively. You can discover concrete information on how web analytics data support user research and user-centered design. You can learn how to frame questions in a way that lets you navigate through massive amounts of data to get the answer you need. You can learn how to gather information for personas, verify behavior found in usability testing, support heuristic evaluation with data, analyze keyword data, and understand how to communicate these findings with business stakeholders.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer science Artificial intelligence

1086

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: