Power, Influence, and Persuasion / Nejlevnější knihy
Power, Influence, and Persuasion

Kód: 04237559

Power, Influence, and Persuasion

To be effective, managers have to be skilled at acquiring power and using that power to persuade others to get things done. This guide offers must-know methods for commanding attention, changing minds, and influencing decision mak ... celý popis

593


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Power, Influence, and Persuasion

Nákupem získáte 59 bodů

Anotace knihy

To be effective, managers have to be skilled at acquiring power and using that power to persuade others to get things done. This guide offers must-know methods for commanding attention, changing minds, and influencing decision makers up and down the organizational ladder. The Harvard Business Essentials series provides comprehensive advice, personal coaching, background information, and guidance on the most relevant topics in business. Whether you are a new manager seeking to expand your skills or a seasoned professional looking to broaden your knowledge base, these solution-oriented books put reliable answers at your fingertips.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

593

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: