Kód: 06543131
The Poster: Art, Advertising, Design, and Collecting, 1860s-1900s is a cultural history that situates the poster at the crossroads of art, design, advertising, and collecting. Though international in scope, the book focuses especi ... celý popis
1025 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
The Poster: Art, Advertising, Design, and Collecting, 1860s-1900s is a cultural history that situates the poster at the crossroads of art, design, advertising, and collecting. Though international in scope, the book focuses especially on France and England. Ruth E. Iskin argues that the avant-garde poster and the original art print played an import
Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Illustration & commercial art
1025 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )